środa, 27 maja 2015

Dekoracja urodzinowa Lilli - Banner.

Lilli jak wiecie w maju skończyła dwa lata, staram się, aby każde jej urodzinki były wyjątkowe. Moja mała księżniczka nie ma jeszcze swojej ulubionej bajki, bądź postaci z bajki, którą mogę się inspirować robiąc jej dekoracje - ba ona nawet nie ogląda bajek, tylko każe przełączyć sobie na muzykę i wtedy jest szczęśliwa ;).

Aktualne dekoracje do salonu mam w kolorze złotym oraz białym i takie też postanowiłam zrobić na jej urodziny.

Banner z imieniem


Potrzebne będą
#nożyczki
#sztywny papier biały
#litery do odrysowania - moje kupione w Mr.Price
#zwykły klej lub klej z brokatem
#brokat
#igła
#włóczka/nitka
#pędzelek
#lakier do włosów




Zaczęłam od narysowania baneru.
Długosc ok.15cm ( podzieliłam A4 na dwie połówki ), a szerokość 11cm.


Następnie literki do odrysowania ułożyłam na środku i zaznaczyłam kropkami. Z pięciu liter składa sie Lilli imię, więc tyle powycinałam.


Po wycięciu dokładałam litery do banera i zaczęłam nakładać klej pędzelkiem, a później brokat.


Całość odstawiłam do wyschnięcia, a następnie do utrwalenia brokatu użyłam lakieru do włosów.

Aby baner można było jakoś powiesić, użyłam grubej igły i białej włóczki - poprzeplatałam literki.



Tak wygląda skończony banner.



Miłego dnia kochani
Doriska xx

3 komentarze:

  1. Dekoracja urodzinowa wyszła przecudownie. Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam twoje posty i każdy jest ciekawy i bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń