wtorek, 28 kwietnia 2015

Zakupy kosmetyczne w Boots

Ostatnio w Boots była bardzo fajna promocja. Kupując dwa produkty do makijażu ( w tym lakiery do paznokci ) trzeci najtańszy dostajesz gratis. Postanowiłam przejrzeć co mi się kończy, czego potrzebuję i porobić zapasy.
Pierwszą rzeczą jaką kupiłam są to lakiery z Rimmel €4,49 szt, wszystkie w tej samej cenie więc zapłaciłam tylko za dwa.

Pierwszy jest to nr 322 Neon Fest


Drugi nr 880 Port-a-loo-blue





Trzeci nr 860 Bestival Blue

 Postanowiłam się również zaopatrzeć w podkłady również z Rimmel Wake Me Up
i wybrałam 2x nr.103 True Ivory oraz jeden ciemniejszy odcień ( będzie na lato ) 200 Soft Beige.
Sztuka kosztowała €10,99 i tutaj też zapłaciłam tylko za dwa.


Kolejną rzeczą jest to tusz z Bourjois Volume Glamour Ultra Curl kolor czarny kosztował €10.49

 Kolejny tusz tym razem Rimmel ScandaleEyes kolor czarny kosztował €9.99


I ostatnią trzecią rzeczą i ją dostałam za darmo jest to lakier do paznokci z Revlonu nr 270 Cherries in the snow.


 
Podkłady z Rimmel Wake Me Up pewnie więkość z Was już zna - znam i ja dlatego kupiłam więcej, więc nie muszę ich testować, natomiast lakiery z Rimmel z tej serii oraz tuszy jeszcze nie. Lakiery z Revlon-u kiedyś miałam i byłam bardzo zadowolona, zobaczymy jak bezie tym razem.


Oczywiście po ich przetestowaniu pojawi się post na blogu albo film na kanale Doriska https://www.youtube.com/user/doriska353

Pozdrawiam i milego dnia kochani

Doriska xx

3 komentarze:

  1. Uwielbiam wszystkie z tych odcieni lakierów do paznokci. Pozdrowionka kochana! :)

    OdpowiedzUsuń