czwartek, 26 marca 2015

Sesja zdjęciowa z brzuszkiem i Lilli

Żeby upamiętnić ten piękny okres bycia w ciąży postanowiłam wybrać się na sesję zdjęciową. Oczywiście nie mogło na niej zabraknąć mojej cudownej córci Lilli. Tatuś niestety nie mógł być z nami, ale postaram się zrobić zdjęcia w domu całej rodzince :)

Lilli to mistrzyni, normalnie urodzona modelka! Zobaczcie sami :)










Fotografowała nas Anna Latos
Wskakujcie zobaczyć jej prace http://annalatosphotography.weebly.com

Ale to nie wszystko Kochani, będzie Daily Vlog z sesji zdjęciowej ;)

Pozdrawiamy
Doriska Lilli i Brzuszek 

10 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia i brzuszek! z Lilli rośnie prawdziwa modelka :) żałuję że ja nie mam takich zdjęć z okresu ciąży :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne kobiety, to i sesja cudowna!
    Bedziesz miala wspaniala pamiatke.
    Pozdrowienia z Manchester!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz kwitnąco :) Moja córeczka w ciąży zabrała mi całą urodę.

    Po kwiaty do włosów zapraszam tutaj:
    http://pl.dawanda.com/shop/twisstdaisy

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej , świetny blog:) Uwielbiam Was :) Jesteście super rodzinką a Lili jest cudowna :)

    Czy mogłabys pisać coś jak wychowujesz Lili? Jest cudowną dziewcynką , też bym chciała byc taką mama jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! Maleństwo w brzuszku wtedy kopało? :) Gratuluję :* <3

    OdpowiedzUsuń