sobota, 21 lutego 2015

O mnie

Hejka Kochani



Mam na imię Dorota, ale zdecydowanie wolę jak mówi się do mnie Doris, Doriska :)

Jestem optymistka dlatego dość twarde i sztywne imię Dorota do mnie nie przemawia. Natomiast Doriska jest zawsze uśmiechnięta, pozytywnie nastawiona do świata, energiczna, zwariowana, ciekawa wszystkiego nowego, uwielbiająca DIY.



Jak każda mama jestem zabiegana i mam 1000 rzeczy do zrobienia na raz, pewnie jakaś zmarszczkami przybyła, ale to caly czas ja Doriska

.

Kiedyś moja młodsza siostra myślała, że jak urodzę dziecko to miedzy nami już nie będzie tak samo.
Gdy byłam w ciąży z Lilli powiedziała - Ty się teraz zmienisz bo będziesz już mamą......od razu ją wyprowadziłam z błędu - to że będę mamą nic nie zmienia, fakt dziecko pochłania nasz wolny czas, ale jeśli będziemy miały ochotę wyjść na imprezę, zaszaleć, robić zwariowane rzeczy ja nadal to KOCHAM i nie zmienię się nigdy!

Napisz do nas

MammyDoriska353@gmail.com

20 komentarzy:

  1. hej Doriska, uwielbiam Cię czytać... zawsze pozytywnie nakręcasz mój dzień :) no i mamy wiele wspólnego począwszy od imienia, poprzez nasze córcie których różnica wieku jest tyko 3 dni a skończywszy na drugim maluszku którego Ty masz jeszcze w brzuszku a ja mojego od 3 tygodni przy sobie. Z niecierpliwością czekam na kolejne filmiki... pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej bardzo mi miło, że czytasz bloga i oglądasz moje filmy z Lilli :) Gratuluje drugiego szkraba, ja juz nie mogę się doczekać!!!!! buziale xx

      Usuń
    2. jaką pani podłożyła melodie pod film jarzynki dla Lilli oraz w daily vlogu #2 kiedy Lilli buja się na huśtwace

      Usuń
  2. Uwielbiam panią oglądać a Lilli i Radni są przecudne! Mam pytanko którego maja Lilli się urodziła bo ja też jestem z maja i fajnie byłoby wiedzieć ( wiem ze pani juz o tym mówiła w którymś filmie ale nie pamiętam w którym )
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilli urodziła się 23go maja, pozdrawiam x

      Usuń
    2. Pani i Lilli jestescie cudowne.Ja tez mam corcie z 21 maja synusia tez mam. Uwielbiamy ogladac wasze filmiki:)

      Usuń
    3. super! Ja mam 24 imieniny <3 pozdrawiam

      Usuń
  3. Uwielbiam panią oglądać a Lilli i Radni są przecudne! Mam pytanko którego maja Lilli się urodziła bo ja też jestem z maja i fajnie byłoby wiedzieć ( wiem ze pani juz o tym mówiła w którymś filmie ale nie pamiętam w którym )
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogladam wszystkie wasze filmy i uwielbiam spedzac z wami czas. Marze o tym zeby byc dla mojej szesciomiesiecznej coreczki taka, cudowna, mama, jaka Ty jestes dla Lilli. Pozdrawiam I caluje Marta coccinella23

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy ten komentarz jeszcze Ci sie wyswietli droga Dorisko, ale jesli tak to pragne sie dolaczyc do tych wszystkich ochh i achh bo jestescie megga pozytywne:) mam 2 letniego Franka ktory uwielbia Lilli a gdy ogladamy sie w lusterku wypowiadamy slynne hejka kochany Franio peka ze smiechu obejrzelismy razem wszystkie odcinoi :) gdyby w jakims vlogu Lilli pozdrowilaby Franeczka to byloby extra!!!! Buziaki dla Was i kolejnej gwiazdy Mia buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielką sympatią do Ciebie zaraziła mnie moja siostra Wiki ( zbuntowana 14- tka), która śledzi na bieżąco wszystkie Twoje publikacje, filmy oraz wpisy. Można zaczerpnąć wiele inspiracji np.Jak urządzić pokoik dziecięcy :) sama w styczniu będę mama Michasia, i Twoje wskazówki dotyczące zarówno wystroju oraz podejścia do maluszka są niesamowicie cenne :) pozdrawiamy Cię serdecznie z woj. opolskiego ! :** Ania z rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielką sympatią do Ciebie zaraziła mnie moja siostra Wiki ( zbuntowana 14- tka), która śledzi na bieżąco wszystkie Twoje publikacje, filmy oraz wpisy. Można zaczerpnąć wiele inspiracji np.Jak urządzić pokoik dziecięcy :) sama w styczniu będę mama Michasia, i Twoje wskazówki dotyczące zarówno wystroju oraz podejścia do maluszka są niesamowicie cenne :) pozdrawiamy Cię serdecznie z woj. opolskiego ! :** Ania z rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Doriska mam na imię Ania 30 lat i od niedawna zaczęłam oglądać twoje filmiki.Mieszkam również w Irlandii od 11 lat w Londonderry.Mam swoje wspaniałych utworów córcia Sandra 7 latek w październiku i synusia 3 i również w październiku. Jestem zawsze uśmiechnięta kiedy widzę Ciebie i twoje dwie prześliczne perełki dajecie mi takiego powera do życia jak nikt inny.Miło jest was oglądać A w szczególności wasze houle fajnie gdyby było więcej o tym co gotujesz dla siebie jakieś porady bo też ćwiczę. POZDRAWIAM WAS GORĄCO I ALE BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Doriska mam na imię Ania 30 lat i od niedawna zaczęłam oglądać twoje filmiki.Mieszkam również w Irlandii od 11 lat w Londonderry.Mam swoje wspaniałych utworów córcia Sandra 7 latek w październiku i synusia 3 i również w październiku. Jestem zawsze uśmiechnięta kiedy widzę Ciebie i twoje dwie prześliczne perełki dajecie mi takiego powera do życia jak nikt inny.Miło jest was oglądać A w szczególności wasze houle fajnie gdyby było więcej o tym co gotujesz dla siebie jakieś porady bo też ćwiczę. POZDRAWIAM WAS GORĄCO I ALE BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam z tej strony Ania . Na bieżąco śladzę twoje filmiki na Youtube. Jestem ich wierną fanką. Szukam inspiracji na świąteczną sałatkę. Masz jakieś przepisy z którymi mogła byś się ze mną podzielić? Liczę na odpowiedź. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam z tej strony Ania . Na bieżąco śladzę twoje filmiki na Youtube. Jestem ich wierną fanką. Szukam inspiracji na świąteczną sałatkę. Masz jakieś przepisy z którymi mogła byś się ze mną podzielić? Liczę na odpowiedź. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej nazywam się Martyna mam 11 lat uwielbiam Ciebie i twoje dziewczynki,gdy ty byłaś w ciąży z Mijeczką to moja mama była w ciąży z moją siostrą Milenką i po między Miją a Milenką jest 5 dni różnicy ,co dziennie cię oglądam nawet gdy byłam na wakacjach i brałam laptop to oglądałam Cię z mamą!

    OdpowiedzUsuń