piątek, 27 lutego 2015

Moja magiczna szczotka do włosów

Słyszeliście może o szczotce The Wet Brush?
Dostałam kiedyś piękny prezent - szczotkę do włosów. Na początku pomyślałam aaaa super moja stara już taka brzydka zużyta, będę mieć nową :) Ale nie sądziłam, że po pierwszym czesaniu włosów można się zakochać w szczotce do włosów !!! Żadna szczotka, którą używałam nie była tak delikatna i przyjemna dla włosów oraz skóry głowy. Moje włosy są dużo bardziej miękkie od kiedy jej używam.

Ślicznie dziękuję mojej sis Iwci za tak cudowny prezent xx






Zapraszam Was również do obejrzenia filmu, zobaczycie czym jeszcze czeszę włosy.



Miłego Dnia Kochani
Doriska xx

1 komentarz:

  1. Wygląda fajnie, nigdy nie miałam okazji jej używać ale mój TT też daje radę :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń