środa, 24 grudnia 2014

Świateczne dekoracje mojego domu.

W tym roku postanowiłam udekorować dom w kolorze biało-złotym, ale żeby nie było nudno w przedpokoju dodałam trochę koloru ;)



Tak wygląda mój przedpokój przed dekoracją.


Zdjęłam obraz.


Zaczęłam dekorować :) Postanowiłam zrobić na tej ścianie choinkę z kolorowych lampek. Zaczęłam od dołu robić zygzaki idąc do góry coraz mniejsze, lampki przyklejałam do ściany taśma klejącą.



 I wracałam zygzakiem z drugiej strony. Taki wyszedł efekt końcowy.



Z pakowaniem prezentów też nie było najłatwiej, nie mogłam nigdzie znaleźć zwykłego białego papieru....więc nie było wyjścia kupiłam kolorowy i postanowiłam odwrócić go - kolorowy wewnątrz, a biały na zwenątrz. Użyłam złotych ozdób do udekorowania.
 



Przy odświeżonym salonie biel ze złotem komponuje się idealnie :)






 Nie wiedziałam co zrobić w beznadziejnej wnęce nad kominkiem ;/
Położyłam girlandę, dookoła niej lampki, ale pusto coś było. Znalazłam świąteczny domek, drzewko, ale pośrodku dalej pusto :( Przydałyby się jakieś świeczki, tylko skąd ja teraz wezmę wysokie świeczniki??? Wpadłam na pomysł, aby wykorzystać do tego kieliszki do wina i w taki sposób mam piękne świeczniki :D Dołożyłam Lilli skarpetę i jak dla mnie wyszło bomba ;)




 
Na szafce zrobiłam stroik, użyłam słoik z ikei, łańcuch na choinkę, którym obwinęłam biała świeczkę oraz tasiemkę do zrobienia kokardki. Położyłam białe róże oraz dwie wysokie świeczki.



Na parapecie obok mojego bonsai postawiłam dwie choinkeczki. 



Wesołych Świat Bożego Narodzenia Kochani xx

4 komentarze:

  1. Prześliczne dekoracje!! Wszystko eleganckie i bardzo klimatyczne:) Cudnie wszystko wyszlo <3 świetny pomysl z tymi kieliszkami :D wesołych swiat! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Jak w bajce :) Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. OSZ TY ZDOLNIACHO,,,sama wykorzystam ten patent z kieliszkami!!!jestes skrzynia pomyslow!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze na uroczystosci burza pomyslow gratulacje!!!!!!

    OdpowiedzUsuń