piątek, 5 grudnia 2014

Sushi

Znowu mi się zachciało sushi.....Żeby zjeść dobre musiałabym jechać do centrum Dublina ( 20 min w jedną stronę + znalezienie miejsca parkingowego ;/ ), więc od razu mi się odechciało, ale tylko jechać :P. Przeszperałam szafki w kuchni, bo zazwyczaj mam ryż i resztę potrzebnych rzeczy na zapas i znalazły się :D

 

 A oto moja lista rzeczy potrzebna, aby zrobić i smacznie zjeść sushi - wszystko kupione w Tesco.
#sushi rice - ryż do sushi
#rice wine - ocet do sushi
#sushi nori - czarne glony do zawijania sushi
#mata bambusowa
#wasabi
#ginger - imbir 
#sos sojowy, ja uwielbiam z Kikkoman z zieloną nakrętką
 
 



To co udało mi się znaleźć w domu
#sałata
#ogórek
#awokado
#ser feta
#łosoś wędzony
#tuńczyk - ale tylko brine czyli w sosie własnym + łyżka majonezu do tego
#sezam - biały, czarny 

Jeśli wcześniej planuję robić sushi, kupuję również krewetki, łososia i tuńczyka surowego. Ze względu na mój obecny stan najpierw je grilluję a następnie zawijam w rolce.


Najgorsze w robieniu sushi dla mnie to ryż......Trzeba czekać aż ostygnie, dlatego w pobliżu mam wiatrak, albo wystawiam go na balkon :)



Tak wygląda sushi, które postanowiłam zrobić - bez wychodzenia z domu hihihi

SMACZNEGO

p.s już mi ślinka leci żeby znowu zjeść yummmy 




4 komentarze:

  1. Super! Tanim kosztem można się najeść:) Mój mąż też sam przygotowuje sushi:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nigdy nie probowalam zrobic sushi ale jak widac nie jest to wielka sztuka a jak mozna sie pozniej delektowac yummy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie, ale mi smaku narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń