sobota, 27 września 2014

Wrześniowa wyprzedaż w NEXT

Cześć zakupoholicy :)
Next jak dla mnie jest najlepszym sklepem z ubraniami dla dzieci pod względem design oraz jakości.
Nie ważne ze Lil obudziła sie o 2:30 i do 5 na zmianę z mężem śpiewaliśmy jej kołysanki i kizialiśmy po główce, rącze czy pleckach na wyprzedaż do Next trzeba było iść :D
Pobudka 7:30 ( Next otwarty od 7 ), szybki make up, spacerek z Randi przy okazji śniadanko ( kanapka w ręku ) i 8:10 byłam juz w Next. Pierwsze wrażenie o matko ile ludzi :O lece na dział dziecięcy.


Zdjęcie zrobione z przyczajki na dziale chłopięcym....chwilowo małe zainteresowanie.


Zaczynam zakupowe szaleństwo. Podejście nr 1.
Lilli będzie "śpiącą królewną"


A tu takie słodziaki.


Trochę mi było ciężko....idąc do kasy zastanawiałam się ile wydam....


Karta trochę się zgrzała ;)


Zakupy w aucie :D Podejście nr 2.
Szkoda, że dla Lil nie było fajnych bucików.....Kumpele będą zadowolone. 


Drugie podejście do kasy, tym razem karta paruje, ale daje radę....Kończę zakupowe szaleństwo w Next.


W domu na spokojnie przejrzę ciuszki, pewnie coś oddam bo nie tylko dla siebie kupowałam. Oczywiście już niedługo filmik z wyprzedaży w Next.
Milutkiego dnia kochani u nas słonecznie dziś......na spacerek idziemy obowiazkowo xx

4 komentarze:

  1. Super ciuszki.Szkoda,ze u nas niema sklepu NEXT,ale ratujemy sie zakupkami przez Internet :-) no to troszeczke wydalas :-) ale czego sie nie robi dla dzieciaczkow :-) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. wytrwalosc sie oplaca szalona !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge sie doczekac filmiku ;) Ja niestety nic nie upolowalam, bo wszystko w rozmiarze dla mojej Naduli bylo juz wykupione, no ale ja tam bylam dopiero miedzy 9 a 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne ciuszki! a wybierasz sie na obizki 26 grudnia w Boxing Day? W UK bedzie szalenstwo od wczesny godzin porannych ;)

    OdpowiedzUsuń