wtorek, 30 września 2014

Makijaż permanentny brwi

Witam Was serdecznie
Długo się zastanawiałam nad makijażem permanentnym brwi i stało się zrobiłam to!!!
Moje brwi bez henny, kredki czy cienia były strasznie.....wyglądałam jak dziewczynka z podstawówki ( choć teraz nawet w podstawówce mają zrobione brwi - regulacja, jakiś cień ;) wow )


Moje brwi są mega krzywe, ciężko je było skorygować, ale kosmetyczka stanęła na wysokości zadania i dała radę z czego jestem bardzo zadowolona ;) Przed zabiegiem brwi zostały znieczulone kremem Emla ( używałam go również gdy robiłam tatuaż ). Zaczęła szkicować kształt brwi, oj trochę pracy z tym było. Wybrałam metodę piórkową, do typu mojej cery, włosów i oczu uważam, że była najlepsza - efekt - NATURALNY WYGLĄD.



 








I zaczęło się...pierwsze kreski.




 Tak wyglądały brwi po zabiegu.


A tak po ponad tygodniu. Strupki po około 4 dniu zaczęły schodzić. Kolor dużo jaśniejszy, jak dla mnie idealny, wygląda bardzo naturalnie.



 Wybierając salon kosmetyczny zobaczcie wcześniej pracę kosmetyczek!!! Najlepiej jakbyście widziały dziewczyny, które robiły sobie tam brwi/kreski/usta ( wiadomo, każdy ma inny rodzaj skóry i inaczej pigment się wypłukuje ), ale żywy model to najlepszy model. Pamiętajcie NIE OCENIAJCIE KSIĄŻKI PO OKŁADCE salon może wyglądać jak z bajki i być mega wyposażony, ale jak kosmetyczka kiepska to i efekt kiepski. Ja robiłam w "najlepszym salonie w moim mieście" górna kreskę rok temu, wydałam prawie tyle samo pieniędzy co za brwi i co widać ja? Obiecano mi, że będzie gruba, a patrząc teraz w lustro widzę jedynie zewnetrzną część kreski ;/

Jestem bardzo zadowolona, jeszcze będą dwie poprawki - uzupełnienie ( które było w cenie ).
Nareszcie mam fajne brwi po przebudzeniu się #happy #face.

Doriska
with love xx





2 komentarze:

  1. świetny efekt! u mnie niestety makijaż permanentny brwi skończyl się totalną katastrofą - musiałam odwiedzić Klinikę Miracki by tam specjaliści usuneli to co zrobiła bardzo niekompetentna osoba! chyba tak krzywych i mocnych brwi to jeszcze nigdy nie miałam. ale Twoje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam to szczęście, że mój makijaż jest naturalny i dobrze wykonany. Urządzenia z biotekpolska.pl pozwalają na osiągnięcie dobrych efektów, jednak nie ma co ujmować linergistce, która też miała swój duży udział w tym ;)

    OdpowiedzUsuń